Blogg, blogg och åter blogg!

Jag är en väldigt deprimerad tjej just nu.
Har så ont i magen att jag bara vill äta sönder mitt täcke.


Igår var jag iallafall hos Malin. Det var verkligen jättetrevligt. Först skulle det bara vara jag och Malin, vi skulle fira att Malin fyllt år. Men sen ville Anna komma en sväng, och det fick hon såklart. Så då fick vi den briljanta idén att bjuda in Evve & Mattias också, som var i stan på prao. Så alla kom, och vi åt tårta och hade det trevligt.
Många skratt blev det kan jag lova. Mest mellan mig  & Evve, men det var ju inte så otippat :P.
Sen blev det litte sent och alla drog sig hemåt. Jag stannade med Malin en sväng till och sen gick jag hem. Så då fick man lite promenad på den där tårtan man åt.
Kom hem vid tolv, och då blev det sängen direkt kan jag lova :).

Idag bär det hem till Rätan på sportlov! Som jag har längtat, är otroligt skolless just nu. Tråkiga lektioner och dumma lärare.. Näe, jag vill ha "Lasse, Kaj & Mats-veckan" tillbaka. Det var tider det, då tyckte man att det var roligt att gå på skolan..
På sportlovet ska jag iallafall bara ta det lugnt vad jag har planerat. Mysa med Sessan<3, åka skoter, vara med familjen osv. Det är skönt att bara vara, men ändå är jag väldigt avundsjuk på Anna som åker till Spanien imorrn :P.


PUSSHEJSES!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vilken fin sida!
Puss

2008-02-29 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback