grafisk kommunikation

Hela långa dagen av graf, jag kan lova att det inte lockar :/.
Vi ska göra nåt arbete till nån tidning som ges ut typ 2 gånger/år. Lrf, tror jag den hette.

Känns inte som om jag är så pepp idag, har liksom inga idéer alls på vad jag ska göra för "graf-grej" till tidningen. Nån skulle ju kunna hjälpa mej eller?

Helgen har bestått av sängliggning, tevetittning och litte skoteråkning. Ganska soft.
Var ute med Erika och hundarna en sväng på isen igår, det var mys :).

Upp kvart över sex imorse för att bege mej till staden med sjubussen.
Jag är för trött för det här :(

Save me?!?!

PUSSHEJSES!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag kan ju inte komma med något förslag för jag vet ju inte men en sak vet jag och det är vad Lrf är
Lantbrukarnas Riksförbund!!!
Puss!

2008-02-18 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback