I think you're mine.

Vill bara påpeka att DaVinci koden är nog den bästa flmen i hela jäkla världshistorien. Håll med mej eller inte, jag tycker iallafall det :D.

Utvecklingssamtalet gick faktiskt bra.
Det var tydligen fler än jag som hade klagat på en viss ny lärare vi har, jag nämner inga namn.
Annars var det väl bra, det är ju idrotten jag inte är så där toppen i. Men jag och Lasse kom faktiskt överens om att jag skulle prata med Britta, och sen försöka vara med så mycket som möjligt.

Jag tycker verkligen om Lasse alltså.
Men egentligen borde jag väl inte säga så, då lär dom byta ut han. Dom har ju lyckats göra det med dom andra lärarna man gillar. Nä fy bubblan, så får det inte gå till!


PUSSHEJSES!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Det gläder ett mordershjärta att samtalet gick bra!
Puss

2008-02-27 @ 06:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback