Ingen kommentera?

Jag spann vidare på mitt förra inläggs rubrik där om ni inte såg det?!

Det jag vill ha sagt med rubriken är att jag får ytterst få kommentarer nu på senare inlägg.
Iofs fick jag inte så många kommentarer förut heller, men två-tre sådär dög för mej..
Nu kanske ni tänker såhär; men vad f*n ska man kommentera då? det är ju inte direkt som om hon skriver nått intressant eller roligt. Och näe, jag kanske inte gör det. Men jag lovar, bara ett litet "hej" värmer mitt annars så kalla hjärta. Det är som i den där antimobbningsreklamen. Jag tycker dock dom ska byta ut den lilla pojken mot en sjuttonårig brunett som heter Emelie.

Iallafall så känner jag mig extra ensam nu vid just den här tiden.
Ingen kan ju ha undgått detta spektakel folket har valt att kalla "Alla Stjärtars dag". Nejfan vänta, nu varte ju fel. "Alla Hjärtans dag" ska det visst vara. Hur kul är det egentligen för mej att gå omkring nere på stan och titta överallt där det är en massa kärleksgrejer, och det här ska du köpa till din älskade, och "är det inte härligt att vara kär?".
Jaja, tack för den. Vad blev det över till mej då, den enda som är ensam? Diskriminering säger jag bara!

Förra året hade jag iallafall ambition nog att köpa en massa kort och skicka ut till nära och kära. Men när jag bara fick ett kort tillbaka så kändes inte den idén så lockande i år. Men man märkte ju vilken som var ens riktiga vän då iallafall. Jag har faktiskt kortet fortfarande uppe på min anslagstavla. Jag uppskattar verkligen sånt där ska du veta min kära vän <3.

Ikväll blir det iallafall staden med Ernst och Eivor. Härligt med lite Östersund by night såhär i vintertider. Även att man kan glassa runt i bil nu eftersom Ernst har skaffat körkort. Slipper man iallafall stå och vänta på bussar. ( Shit, hoppas han ville hämta mej nu då :/ ).
Tänkte ta sista chansen och titta på ljusspelet på Rådhuset, och knalla omkring på stan och titta på annat mys.
Är ju sista chansen för mej för jag åker hem till Rätan imorrn. Kan ju alltid hoppas att nån vänlig själ vill fira med mej där hemma då?!
Men Eivor och jag ska gå på stan och ta en, som hon kallade det, Hjärtefika imorrn innan jag beger mej. Det är kul att nån iallafall bryr sej om mej.

Men nu ska jag klä mej varmt och ta på mej blomstermössan, för att sen bege mej ut i snålblåsten. Fifan säger jag bara. Tur att man kommer ha trevligt sällskap. 

PUSSHEJSES 


Kommentarer
Postat av: Eivor/ kärevän

Men lilla sötnos va ledsen ja blir:( men vi ska allt ha de gött imorgon xD och ikväll för den delen :D
klart han vill hämta dig! han är juh på väg till mig nu :D seen hem till dig och tobbe ville vist oxå hänga me:P
Love ya darling

2008-02-13 @ 18:59:40
Postat av: Bigsiss

Hej på dig. Jag har inte erminna mig att jag fick något kort förra året... Kom och ge mig en alla stjärtars dag kram imorgon när du kommer hem. Glöm för all del inte det blå snöret...nej jag menar farmors mugg. Puss älsk!

Postat av: Mamma Di

men lilla vännen, jag tycker jag kommenterar och bryr mig!
Du är så välkommen hem till lilla Rätan och mamma och pappa.
Vi väntar väl och äter tills Du kommer som vanligt!
Vad tycker Du att vi ska ha till middag?
Vem är Eivor och Ernst?
Det är väl ingen som kör som en biltjuv för i så fall får Du inte åka med honom!
Puss och varm alla hjärtans dag kram till dig från mora di

2008-02-14 @ 08:24:08
Postat av: BigSiss (dy)

Om det är till någon tröst så gjorde inte jag något som helst hjärtligt på alla hjärtans dag jag heller. Ingenting!
Puss

2008-02-16 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback