PLEASE!!

Jag är så jävla less just nu!
Jag hatar min dator!!!
Den bara fuckar sig hela tiden. Om man har en internet-sida uppe så blir det först att menyraden nere på skärmen försvinner, så blir det att programmet "inte svarar". Då avslutar jag det med hjälp av Ctrl+Alt+Del så då försvinner rutan. Men då vill hela datan helt plötsligt inte svara. Då är det bara bakgrundsbilden. Inga ikoner och menyn har fortfarande inte kommit tillbaka! Då måste jag trycka av datan på det sättet man inte ska göra. Och sen om jag har tur kanske det tar en halvtimme innan samma procedur upprepas.

Mamma, kan jag snälla få en ny dator?!
För snart åker den här in i väggen, och då lovar jag att det inte blir nå mer bloggande för min del iallfall.

PUSSHEJSES!


PS. En bärbar skulle inte sitta fel. DS.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kan vi kanske kolla på torsdag!!!????

2008-02-19 @ 15:21:23
Postat av: Mamma Di

Tänkte på en annan sak, fick papper från skolan idag ang idrott och hälsa och du skulle ju bättra dig på det!
Kännes ju kuligare om det skulle stått att du varit där men borta 4 av 5 ggr!

2008-02-19 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback