tevedosa.

Ja, en tevedosa är alltid bra att ha. Om man har en teve då förstås.

Jag tror jag har blivit beroende av människor. En tisdagskväll ensam i lägenheten verkar inte vara bra för mig. Försöker få kontakt med någon rolig att vara med, men dom är antingen inte hemma, eller med någon annan, eller så väljer dom att inte svara. Nu är det iofs lite sent, men skrev första smset vid halv åtta tror jag. Efter att jag tagit en liten lur i soffan, helt oplanerat såklart. Jag förstår inte, även om jag har sovmorgon till typ hur länge som helst och bara har en lektion så är jag hur trött som helst när jag kommer hem. Jag borde lära mej att inte lägga mej isoffan eller sängen när jag kommer hem, för jag vet ju att jag kommer somna. Men ack va skönt det är, och jag har ändå inte några större problem med att somna på kvällen/natten. Varför finns det inga roliga människor i stan?

Jag är så deprimerad, jag tycker inte om våran nya mattelärare. Han kommer aldrig kunna ersätta Kaj. Jag vet inte ens vad han heter, nått med Jan tror jag. Och han går omkring i klassrummet och tror att han är så mysig, och kommer och sätter sig brevid en, även om man inte behöver hjälp. Hur irriterande är inte det då. Jag gillar verkligen inte när nån står och tittar en över axeln stup i kvarten. Det hjälper mig verkligen inte att lösa alla dessa matteproblem som finns i denna värld. Så idag placerade jag mej i ett hörn, satte i hörlurarna i öronen och försökte få så mycket jobb som möjligt gjort. Men tänk att alla ska ha någonting att säga en hela tiden.

Igår var EllInor och Daniel hos mej och sov. Det är så mys när man ligger och sover i sängen alldeles själv när dom kommer och trycker ner sig så jag blir i mitten av deras "ElleDanne-macka" ... NOT! Dom måste nog lära sig lite hyfs tycker jag. Var till tandläkaren igår, Auooiii! Kvällen blev dock bättre på kvällen när jag, Elle, Danne, Sophie och David var på Eastern och åt mongolisk buffé. Det är verkligen mumma det kan jag lova. Sen var jag till Henrik och kollade på film till sent på natten, men som sagt hade jag ju sovmorgon :D.

Gick på stan med Cissi idag efter skolan. Köpte ny bh och matchande trosor. Det var välbehövligt. Men jag tycker det är så otroligt pinsamt att handla sådana saker. Men jag har inte större problem med att skriva om det. Jag vet inte vart jag har fått den fobin ifrån. Jag menar, folk måste väl förstå att man använder sånt där. Men vettefan, jag tror jag måste gå i terapi för det eller nått. Vet ni nån bra terapeut eller? Några tips?


Hostan är bättre nu iallafall, blir mest när jag vaknar. Så det är inte nådigt att råka vakna mitt i natten, då ligger jag bara och hostar så jag måste vakna och sitta upp bra länge innan jag kan försöka lägga mej och sova igen. Men som sagt är det rätt bra nu. Rösten blir ju lite knas på kvällen, när jag börjar bli lite trött. Men jag tycker det är roligt att låta alldeles raspig :D.

Menmen, kanske man skulle göra sig iordning för sängen. Måste upp och duscha imorrn vetni. Man vill ju inte vara en lortboll på skolan. Det är inte så läckert direkt. Godnatt på er sötnötar.

PUSSHEJSES!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

mennnnn vilka tjusiga underkläder! men matteläraren är väl inte närgången???? för då j-lar!
Dricker Du varmt för hostan?
Puss

2008-01-23 @ 08:08:36
Postat av: Emelie

Nejdå mamma, han är bara lite irriterande :P.
Njae, men det är ändå ganska bra nu :)
Puss

2008-01-23 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback