Solsolsol!

Det är soligt in och soligt ut.
Men jag är inte den som klagar, blir det för varmt att stå i solen och måla går jag bara in i garaget en sväng, där det är isande kallt, och svalkar ner mig.

Idag har avin för kameran kommit, om jag är tillräckligt söt kanske Micke kan skjutsa mig till Åsarna så jag kan hämta ut den, som jag har längtat :). Och han kan gott och väl skjutsa mig, han som tvingar upp mig tidigt (klockan 13.00) för att följa med till Tyckbacken och köra fyrhjuling. Det är ett kämpigt liv man har.

Mi söta tös Malin är hos mig och hälsar på. Men just nu är hon och slavar i köket på Östgärde. Igår hade vi myskväll och åt popcorn och "choklad"bollar och tittade på film. Det blev ganska sent vilket resulterade i att hon försov sig imorse. Haha, stackarn.

Nu kommer snart Mike och hämtar upp mig,
ska läsa lite bloggar innan det blir till att bege sig.

Hare bra mina bäbisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback