Hmm..?!

Kommer in till stan, sitter vid datorn en sväng, börjar tvätta mig och borsta tänderna, hoppar ner i sängen, tittar på klockan.. What? Kvart över tio? Vad är det med mig?
Jag tror dock jag måste gå upp igen och gå in i duschen en snabbis. Måste raka bena så jag kan va barbent om det är varmt imorrn..

Uppdaterar lite mer när jag är klar! BRB!



Nu så var jag klar.
Riktigt göttmos var det iallafall att ta sig en dusch.

Idag har det förövrigt varit djävulskt varmt, och jag har allvarligt trott att jag skulle krevera större delen av dagen. Men som ni kanske märker, så kom jag ur den helskinnad :D.
Åkte till Tyskbacken vid nio och var med folket där, dvs Erika, Micke, Ellinor, Danill, mor och far. Jag och Daniel åkte till Rätan i jakt på en fotboll (hur fan vi kom idén på att spela fotboll i 40graders värme vet jag faktiskt inte), åkte in på macken och köpte glass till hela kompaniet och åkte tillbaka.
Spelade fotboll som mest bestod av passningar fram och tillbaka till varandra. Men jag tror Daniel hade missuppfattat det där med att han skulle passa mig, och inte 300 meter brevid mig, så jag var bra svettig när vi bestämde oss för att lägga av. Då gick jag och tog mig en lur i hammocken och lyssnade på slappmusik..

Och sen helt plötsligt satt jag här.
Gillar inte att åka in med halv åtta-bussen. Det är jämt så fullt. Men idag hade man turen att åka extrabussen. Men i Svensta bestämmer sig bussisarna att vi ska byta buss. Så då fick man sätta sig på den första bussen, och den var stenfull :(. Men jag överlevde det med.

Nu väntar det dryga. Allt efter duschen-arbete. Smörjningar av ans och ben (har världens torraste ben :/), och sen måste jag vänta på att håret ska torka, så det inte står åt alltför många håll imorgon bitti.


ADJÖKEN!

Btw, jag gillar Ellinor. Fick världens sötaste brev av henne idag. Jag blir glad för minsta lilla ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback