Sommarlov?

Det känns verkligen inte som att det är sommarlov. Kan det bero på vädret? Det tror jag iallafall. Som när det inte kändes som jul när det inte var en snöflinga på marken.

Skulle egentligen varit party ikväll med ett gäng från klassen, men vi tog det igår istället, så jag åker hem idag med tjugo över tolv bussen. Eller jag åker till Svensta, och sen åker jag med Ellinor till Rätan.

Igår iallafall. Det var ett litet gäng som kom hit och vi mös och hade det trevligt. Hade ju egentligen velat varit ute men det var för kasst väder så vi blev inne. Drog till Cissi's kompis, och sen ner på Österäng. Där var det förjäkla tomt, tror jag såg tre själar som inte hörde till oss. Mio bjöd mej på Donken, och sen gick jag hem och sov.

Nu har jag diskat och packat och nu är jag redo för hemgång, dock är det ju ett tag kvar innan bussen går :/.


Men åh, är det verkligen sommarlov? Det regnar ju ute?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback