Emelie moviephone!

Härligt..
Nu är man hemma i Rätan igen, på loooov :D.
Idag kom Helene hit, då fick jag påskgodis. Det var snällt av henne tycker jag :D.

Nu pratar jag med Sofia, hon bjöd ju över mej på sockerfria Chokladbollar idag.
Men sen när jag frågade om hon kunde komma och möta mej så svarade hon inte..
Men nu tycker hon att jag ska komma till henne, men det är bara för att jag har en film på datan som hon vill se. Jäkla utnyttjare XD


Nu ska jag gå..
ADJÖKEN!

Btw. Jag har träffat brors nya tjej nu också :)

Kommentarer
Postat av: sophia.

men jag hade ju inge batteri på telefon :(((((.

jag hade svarat om jag hade kunnat, det vet du! :).

filmen var äg :')).
springbandet, HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!
jag dog :D.

2008-03-21 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback