En kort tripp till staden.

Jag lever och bor i Östersund på veckorna. Och jag kan inte direkt säga att jag trivs där. Jag längtar ganska mycket hem till Rätan. Vet inte om det är för att det är skolan jag vill slippa?! Och ändå så åker jag in frivilligt till stan på lovet. Och går på stan, som att jag aldrig gjort det förr..
Näe, huvva Emelie, nu blir jag rädd. Näver igen säger jag bara..

Iallafall, anledningen till att jag åkte in på en ledig dag var för att min mor och far skulle inte till tandläkaren. Sofia ville in till stan så hon ringde min mamma (!) och frågade om hon fick åka med dom in. Och det fick hon såklart. Och då ville hon ha med mej. Men bara för att jag skulle bränna Torkel i knipa till henne. Så det blev ju till att masa sig upp hur tidigt som helst och sätta sig i bilen. Bränningen gick inge bra alls, tvivlar på att det kommer funka :/. Men vi kikade iallafall lite på Terkel i knibe i bilen. "Fuck sheeet".

Vet inte direkt vilken tid vi åkte hem, men det var väl nångång vid två.
Kom hem vid halv fyra, hann precis hem innan Top Model började. Då var lyckan gjord :D.


Och nu har jag en väldigt jobbig syster som tjatar på mig att jag ska komma till henne. Känner mig inte särskilt pepp. För det första så är jag på skitdåligt humör just nu, (kan bero på den lilla powernapen jag tog efter ANTM, och jag är aldrig glad när jag precis vaknat). För det andra så kommer det bli som vanligt, att hon sitter vid datan och jag kollar på teve. Och jag lovar, det kan jag lika gärna göra hemma. För det tredje, om jag ska dit blir det till att gå.. Och nej, jag är inte en latkorv. Det är bara det att det är så tusans kallt, och så är det så drygt att bära på datan i dataväskan jag har för tillfället. För jag kan verkligen inte lämna datorn hemma.


Imorrn hoppas jag på att Mattias kommer till Rätan.
Ska försöka få Malin att pallra sig hit också. Det är ju roligt när man umgås med lite folk istället för att bara sitta hemma och uggla.
Tyvärr är ju som sagt inte Sofia hemma, för hon är ett fuckface!


Aja, vi hörs när vi syns! - Fan va lame jag är.

/Emelie - Ett stort retard!



Kommentarer
Postat av: Erika

Men det blev allafall så att den lilla latkorven kom till sin "jobbiga" storasyster. Och inget datasittande blev det heller, bara massa flåsande i öronen. Hahaha.

2008-03-07 @ 09:31:24
Postat av: sophia.

jag är inget fuckface,
det är bara det att jag hatar rätan så jag försöker att inte vara här så mcyket ;). haha!

så jävla lame alltså XD.

2008-03-11 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback