En snabbis.

Måste bara uppdatera en snabbis innan jag beger mig mot sängen. Ska förbereda talet jag ska hålla imorrn på engelskan. Ska prata lite allmänt om mitt musikintresse, det kändes som om det var det enda jag kunde prata på en stund om. Man skulle ju trots allt hålla på i 3-5 minuter.

Hade matteprov i tisdags, och fick veta resultatet idag.
Jag hade 19 rätt, vet inte av hur mycket. Men 13 poäng var gränsen för G. Kanske inte mitt bästa resultat, men jag blev jäkligt nöjd ändå, med tanke på att jag har inte varit särskilt engagerad i matten det senaste veckorna. Har nog inte pluggat någonting alls egentligen.. Förlåt mamma :(.
Men sen efter att vi fått sett provet jobbade jag på som bara den. Kände mig extra duktig eftersom dom jag satt med satt bara och babblade hela lektionen.

Då är det som sagt bara talet kvar imorrn, och så ska vi skriva bokrecension. Kommer nog gå bra förhoppningsvis.

Men nu blir det till att tvätta fejset och borsta gaddarna. Och sen har jag dejt med kudden.

Om ni är i Rätan i helgen hoppas jag att vi syns där ;)

ADJÖKEN <3



Btw. Ett stort GRATTIS till Martin som tog körkort idag.
Har faktiskt redan varit ut och åkt med han :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ja men det var väl riktigt bra resultat! och det sporrar ju till att bli ännu bättre för är man redan bäst så finns det ju inget mål att nå!
Klart vi ses i Rätan!
Puss!

2008-03-14 @ 07:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback