Layout

Ångestångestångestångest!
Det är så jag känner just nu. Jag orkar inte med skolan.
Bara jag hör orden Graf eller Mediakommunikation vill jag bara dra täcket över huvudet. Väck mig när ni har något bättre att komma med.

Lovet har som förväntat gått alldeles för fort.
Och jag har förstås inte gjort nått vettigt.
Det var ju iofs resan till buan, men det var ju bara som en stor, fet fastkörning hela den.


Jag har helt tappat min inspiration till ett blogginlägg just nu. Skrev ett jäkligt långt för några timmar sen, men jag råkade trycka på nån knapp jag inte skulle trycka på. Så hela inlägget raderades. Då blev jag måttligt less kan jag lova!


Men i brist på annat att berätta kan jag ju berätta om min lilla "medicin" som jag börjat ta nu. Som alla måste ha märkt tappar jag kopiöst med hår. Behöver bara dra fingrarna genom håret en gång för att cirka en miljon hårstrån ska lossna, minst. Så jag och mamma gick till en hälsokostbutik och frågade hur man kunde åtgärda detta. Och dom erbjöd oss "Mivi Total Plus". Jag är nästan säker på att dom som jobbade där kände på sig att jag skulle komma in där, så dom sa att dom skulle erbjuda det äckligaste dom kunde hitta. Sagt och gjort.
Det är verkligen en mardröm att få i sig det där. Börjar iofs bli van med det nu.. eller van kan jag väl inte kalla det. Men jag har liksom accepterat att jag måste dricka det, och då blir smaken mildare på nått vis. Ingen idé att sätta sig på tvären man ska dricka det. Bara att svepa liksom.
Som mamma sa, vill man vara fin får man lida pin. + att jag är ganska övertygad om att jag inte skulle se bra ut utan hår.


Men nu ska jag se om det finns nått vettigare att göra..


ADJÖKEN!


P.S. Det var Erika som kom på rubriken.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Tänk på att snart är det påsklov och efter det är det snart nåt annat lov och sen är det sommarlov!
Puss från din mamma

2008-03-10 @ 14:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback