Matt!

Jag känner mig ganska matt på allting just nu!
Har inte ork till mycket.. Det enda jag kan stå ut med är att sitta här framför datorn som en annan nörd.
Det kan ju kanske bero på att jag varit vaken sen ca halv tio. Jag har städat rummet, och tvättat en massa.. Det kanske inte lät så jobbigt, men har ni sett mitt rum så vet ni att det fan måste varit det.

Iofs tog det ju inte så långt tid kanske, ett par timmar kanske.
Men det var intenstivt, och så var det ingen direkt STORstädning.
Bara så att det ska vara lite halvfräscht sådär. Det var skönt att få städa ut kräksjukan.

Ikväll blir det American Pie - Beta House på datan. Någon som vill komma och hålla mej sällskap? Känns som om jag har varit isolerad allt för länge nu. Iofs träffade jag Kajsa en sväng igår, men det var ju så snabbt att jag kunde hålla andan under tiden. Och jag har inte världens största lungor direkt.

Så nu sitter jag bara och åtnjuter mig en varm kopp choklad, och försöker hitta mitt inre lugn.
Funderar på om jag kanske ska åka ner till Stockholm över Majbrasan för att träffa min gofis, om hon vill ha dit mig vill säga. Det kommer ju dock innebära att jag missar Majbrasan i Rätan. Men wtf, jag har ju bestämt att jag inte ska dricka på ett tag, och då är det ju ändå inge skoj här uppe. Förlåt mamma, men du ska ju vara stolt över mig som tar ett sånt moget beslut :).
Har också bestämt att nu efter lovet ska jag ta tag i Idrotten på allvar.
Ligger ju nu på IG, men så får det inte fortsätta. Om jag verkligen ligger i till sommarlovet så hoppas jag att jag iallafall får ett G, (och ja, jag är en lat människa som inte ens får G i Idrott).

Jag har egentligen inte så mycket att skriva, men jag har ändå inget vettigare för mig så varför ska jag sluta?!

Någon kanske vill ge ett förslag vad jag ska ha för kläder på mig på 40-års kalaset i helgen?!
Jag slår vad om att ingen kommer kommentera. Så är det alltid, när jag skriver ett fjuttigt litet inlägg om vilka strumpor jag har på mig idag (dom är oranga btw) så får jag en jäkla massa kommentarer angående det. Men när jag väl frågar någonting, om jag vill ha hjälp eller nått. Näe, då är det tyst som i graven. Tack, det värmer verkligen :D.

Den 19 (?) april tycker jag iallafall att ni alla ska pallra er till Norsgården i Rätan.
Då är det nämligen 50-60-tals partaj där. Jag som verkligen älskar att klä ut mig kommer självklart vara snyggast där. Så då får ni komma och titta när jag får pris för "Bästa Outfit". (lär ju inte finnas nått sånt pris bara för det).

Men nu ska jag nog se om det händer något annat roligt på min kära Bengt-Moona.
Tvivlar inte på det iallafall, hon är verkligen full av överraskningar :D


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ja Du kanske inte ska dricka något på länge!!!!
Du får väl fråga Loisan om Du får komma för det var väl henne Du tänkte på kan jag tro?!
Och det var ju bra det där med idrotten! sånt gläder en modershjärta och det gör ju det där med drickandet oxå, Du är ju ändå bara sjutton!
Puss

2008-03-26 @ 07:49:23
Postat av: Erika

Du kan ju alltid ha på dig födelsedagskläderna du fick av JoPa. Det kommer glädja 40-åringens hjärta!

2008-03-26 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback