Nypärlan <3

Men tänk gott folk, att nu har jag fått nypärlan :).
Det är trevligt att dom äntligen fick ändan ur vagnen, men tydligen ska man vara och flåsa dom i nacken hela tiden för att det ska bli nått gjort. Less jag blir!


Iallafall händer det inte så mycket i mitt liv just nu.
Går i skolan som vanligt, eller det kanske är ovanligt?! Inte vet jag?
Men nu är det snart lov.. igen! Men inte mej emot liksom :D.
Imorrn går vi bara halva dan, och det är bara nå miljögrejjs, kan inte påstå att jag är så sugen på att gå alltså :/. Vill hellre hem till gamla, goa Rätan.

Min lärare sa en ganska rolig sak till mej i måndags. Han frågade vart jag kom ifrån.
Emelie ; Rätan.
Läraren ; Jaha, där har jag varit. Dom bjöd på fika på macken, det tyckte jag var roligt.
Ja, vad ska man säga, vi "lantisar" är snälla vi :D.


Förövrigt var jag på Öppet Hus på Rätans skola i söndags.
(funderar starkt på att börja där alltså).
Jag och mamma var på bibblan och då fick jag den klyftiga idén att jag skulle låna "Da Vinci koden", som bok alltså. Tänkte att nu när jag sett filmen så många gånger så måste jag ta ett steg längre och läsa boken :).
Dock blev jag lite överrumplad (?) när jag såg boken. Mamma kallade det en tegelsten.
502 sidor innehöll den. Jag läste ut den på två dagar. Jag är allmänbildad, jag vet :D.


Nu ska jag nog dra en sväng till Willys, jag måste handla smör.

ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Erika

Meeen Emelie din lilla boklus!

2008-03-20 @ 08:27:21
Postat av: Mamma Di

Hoppas denna funkar bättre nu ra och att du kan döpa den!

2008-03-20 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback