Photoshoot!

Dagen har fort, på mer än ett sätt.
Vid tio lämnade jag och far Rätan på skotrarna och begav oss mot Klax.
Där mötte vi upp Pärra och Jossan.
Var till Klingerslåtten och Buan en sväng.
Får upp till Holmvallen och käka kolbulle, MUMS :D.
Sen begav man sej av hemåt. Kom väl hem vid halv tre kanske.
Lång dag alltså.. Men det var trevligt med lite frisk luft, blir inte mycket sånt nu för tiden :/.
Men jag verkade inte tåla det, för jag gick hem och sov en timme ca innan det var Top Model.

Och nu sitter jag hos Sofia, men jag har min lilla pärla.
Jag tror den ska heta Bengt-Moona! Elle gav mej lite inspiration till det namnet.
Idag ringde Sofia mej tjugitretusen gånger.
Hon hade fått den geniala idén att vi skulle ha frisördag på Måndag, för vi båda led av allvarlig utväxt. Men sen ångrade hon sej och tyckte att jag skulle klippa henne idag, och färga hennes utväxt röd.
Och jag är inte den som bangar liksom. Så wtf, jag gjorde det. Och om jag får skryta lite så tycker jag själv att det blev supersnyggt. Kommer nog upp lite bilder typ snart när jag skrivit klart.

Annars har vi kollat på Så ska det låta och käkat morötter.
Carola var ju med idag, då vart vi glada :D.
Och tänk att hela tre av deltagarna lyckades få med sina låtar. Det var starkt jobbat av dom (Y).

Efter att Sofia stylat sej så tog vi en massa roliga kort som vart askoola.
Dom kanske ni också får se om ni har tur ;)

Nu ska jag dra.
ADJÖKEN!

 
  


Kommentarer
Postat av: Anastasija

Hej och glad påsk! Ny fråga på gång på min blogg.

Vilken är din Disney favorit & vilket är ditt favorit godis!

Ha en fortsatt trevlig långfredag!
Love and Peace
Anastasija


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback