Pimpeltävling!

Jani folket, idag var det alltså Pimpeltävling i stora Rätan.
Pappa frågade igår om jag skulle hjälpa till, så jag antog att jag skulle det.
Ställde klockan på halv åtta eftersom mamma sa att han skulle åka halv nio.
Åh herregud va trött jag var, snoozade i en halvtimme innan jag drog mej upp.
Och då säger pappa att jag inte alls behöver följa med utan jag fick sova vidare.
Jaha? Fel och säga det på en gång då så slapp jag tvinga mej själv upp ur den varma sängen?!
Menmen, jag gick och la mej igen och vaknade av att pappa kom hem vid tolv ungefär. 
Åkte tillbaka med dom till prisutdelningen, då vägde jag fisk med Ida & Ellinor.
+ att Mio hade ringt men jag hade klickat upptaget eftersom jag sov.
Han ville ha sällskap eftersom han varit där sen tio alldeles ensam, stackarn :P.
Skitklent med folk vare iallafall, så jag tror det är tveksamt om det blir av nå mer.
Nu när det inte är After Fish har man ju ingenting att se fram emot ändå..

Ikväll blir det Melodifestivalen hos Fredrik med det ootroligt trevliga folket.
Inhandlat lite proviant har man ju åxå så att man är välkommen in i hans hus ;), haha!

Nu pratar jag med Mio, han bara ringde men han har inget att säga.
Han sa att han bara ville höra min röst.. Haha, gullunge :D.


Men nu ska jag väl duscha en snabbis och sen ska jag äta med das family!


ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Har Du fått den nya datorn än????

2008-03-18 @ 09:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback