Sitting here alone with my memories.

Redan är det måndag, och lovet är snart över. Njae, det kanske det inte är, men jag lovar att nu kommer lovet gå så snabbt att man inte ser det för all rök. Jag hatar korta lov. Tacka vet jag sommarlovet.

Imorrn hoppas man på finväder så man kan bege sej upp till Buan med lite ved, samt kolla ställningarna. Som pappa uttrycker det, "det är snart dags för vår traditionsenliga resa till Buan". Då menar han alltså att jag, han och Elle ska upp och sova där. Dock har vi ju bara gjort det en gång förut, nämligen för ungefär ett år sen. Och pappa tycker tydligen att det är tradition efter en gång.. Menmen, det är bara gulligt att gubben har nått att se fram emot :D.
Iallafall blir det till helgen vi far upp med skotrarna och spenderar natten där. Det blir mys.

Hittills på lovet har det inte hänt mycket kan jag lova.
Har varit med min söta Sezsy, och vi har bara tagit det lugnt. Men kul som korvspad har det varit :D. (la till korvspad där för att jag vet att Sofia gillar det ordet så mücket).
Inatt sov jag hos Erika & Micke. Jag åkte dit med ett önskemål. Att jag och Erika verkligen skulle vara med varandra och inte att hon skulle sitta vid datorn och jag skulle sova framför teven. Och Erika gick med på det..
Gick det bra eller? Ehh.. näe! 01.00 tror jag Erika väckte mej och sa att jag skulle lägga mej. Var ganska lost då så jag kommer inte ihåg så mycket.

Idag har min kära pappa fått en ny dator, med Windows Vista. Och jag som har en hel veckas erfarenhet med det fick lära honom litte. Han verkade väldigt nöjd med den iallafall. Man märker när pappa är glad över nått, för då drar han alltid till med att bygga en hylla. Mamma kallar honom "hyll-bög" X).

Erika gav mej ett wakeupcall nu. Det är inte PUSSHEJSES! Det är HEJ PUSS SES!
Vafan ska vi göra nu Sofia, nu har man ju van att säga pusshejses. Jag gör det iallafall jämt. Det har blivit en standardfras så fort man ska skiljas från nån. "Hare bra, pusshejses!
Nu är jag ledsen :(


PUSSHEJSES, HEJPUSSES ?!


Btw, GRATTIS till min kisse som fyller 7 år idag.
Och GRATTIS till Ellinor som klarade uppskrivningen :D


Kommentarer
Postat av: sophia

ja, vafan ska man göra lixx..

först & främst sluta med korvspadandet!
& sen följa te stan imörA :D.

WOHOYEAH, jag är så smaaaaart baby!

2008-03-04 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback