Åke-trååk

Jag har så tråkigt just nu, och vill bara skriva. Men har inge vettigt att berätta.
Har läst alla bloggar så nu har jag ingenting oläst, så nu är jag tillbaka med att titta igenom varenda en var femte minut för att se om det finns nått nytt att läsa.

Har precis duschat. Ska lägga mig och läsa lite matte och kolla på Beverly Hills. Är inne på det nu eftersom det tyvärr bara fanns 10 säsonger av Vänner.

Alee (morgondagens lärare) var tydligen sjuk idag. Är jag dum om jag verkligen önskar att han är det imorrn med? Jag är bara så innerligt less på Mediekommunikation. Förstår faktiskt inte hur man kan tycka det är roligt..


Förresten, är det nån som har någon idé om vad jag kan göra som mitt projektarbete? Har ingen jävla aning, och jag vill börja snart så det inte blir så ont om tid sen på slutet.

Nu ska jag smörja fejset men Nivea!

ADJÖKEN!


Btw, jag var elak som liten!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag har inget att föreslå då jag inte vet om det måste handla om något speciellt?!
Vem har sagt att Du var elak som liten?
Puss

2008-05-07 @ 07:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback