Nationella & dansshow

Idag hade jag sista nationella provet för den här terminen. I Engelska, reading och listening. Gick faktiskt rätt bra kändes det som, kanske kunde ha gått bättre på sista delen av listening. Menmen, man kan ju inte jämt vara kung x). Sen vare dansshow i Aulan, så jag och Cissi var och titta. Asduktig var dom :D.

Nu är jag hos Malin (igen). Hittade nån stackare med trådlöst nätverk som jag anslöt mig till. Malin har modellat lite för mig till en grej på skolan. Så nu ska jag väl snart dra hemåt och sussa.
Imorrn har jag bara Må Bra, och då ska vi pröva Qi Gong. Kommer se ganska lustigt ut kan jag tro :). Ingen engelska eftersom Ingeborg rättar våra nationella.

Åker till Rätan på Lördag, då ska jag nog klippa och färga Erika. Hon bad nämligen om det.


Och sen nästa Fredag åker mitt hår av, och annan färg blir det också :D.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

jaha Du har ringt och kollat att det var den 23:e!
kommer Du alltså inte hem idag fredag?! vad ska du göra?

2008-05-16 @ 07:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback