Bättre.

Nu är jag bra mycket bättre än jag var för ett par dagar sen.
Känns skönt. Var till skolan på eftermiddan på Rörlig Bild.
Har ju inte missat en enda RB-lektion denna termin, och ska inte börja nu heller.

Och idag ringde 0687numret. Uttagning på Måndag.
Nu får jag bara hoppas att allt ordnar sig med skjuts.
Har ju även tandläkartid just denna dag, i staden. Typiskt!


Ikväll ska jag ha samkväm med svåger.
Ska kollar på I'm not there. Vi fick passa på medans Ellinor var 'out of town',
 hon har ju varit rätt motsträvig till att se den filmen.

Men nu ska jag nog vila ögonen till lite Desperate Housewives en stund.
Bara för att koppla av efter en extremt krävande dag ;)

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Puss och kärlek från mamma!

2008-11-14 @ 07:47:20
Postat av: Mamma Di

Angående måndag! Det går ju en buss från stan 16.00 som är i Svensta 17.00. Du brukar väl vara klar hos tandläkaren fort så Du hinner med den bussen sen kan väl vi komma till Svensta och Du åker med hem till Rätan och tar bussen in på tisdag morgon?

Eftersom Elle inte är tillstädes! eller Kanske svågern Din är lite på?

Puss

2008-11-14 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback