Landstingsrevyn

Jag har nu lugnat ner mig från förra inlägget. Även fast det tog sin tid.
Har konstaterat att jag ska nog inte lägga  så mycket krafter på Idol, det finns så mycket annat här i världen att vara förbannad över. Men jag står kvar där jag stod,
Johan förtjänar inte att vara kvar.

Idag har jag, Martin och Thomas varit och kikat på Landstingsrevyn.
Det är, för er som inte vet, en del av vår APU. Filma och redigera.
Vi var dit och filmade "backstage" och mingel,
kollade lite var kamerorna skulle placeras m.m.
Det kommer bli intressant imorgon när vi ska filma hela showen.
Vi ska även bli presenterade på slutet, som de duktiga filmarna :).
Kommer vi dit fem imorn får vi också mat,
här spar de verkligen inte på krutet må jag säga.

Imorgon måste jag också fara på skolan,
och göra klart grunden till Projektarbetet, så jag har det gjort.

Och så måste jag plugga till prov.
Och så måste jag plugga sånger.
Kill me, jag har inte tid!!!!


Måste ju skicka en hälsning till mor och far, som jag tror precis har påbörjat en 14 timmars lång flygresa. Men dom ska fan inte klaga, för två veckor på Mauritius hade jag lätt flygit ett dygn!

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Erika

Deras plan var försenat sist jag pratade med dom så dom skulle inte få flyga förän 1.05 då...

2008-11-19 @ 07:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback