Öppet Hus

Trööött, måste släpa mig ur sängen och åka på skolan. Det är på tiden nu!

Ska försöka se tidiga föreställningen av Kärlek 3000 ikväll, så jag hinner hem till Idol.
Om jag har någon och gå med vill säga, det är skämmigt att sitta själv på en kärleksfilm, och lite tragiskt.
Någon som är på? Let me know :)
Sen blir det myskväll med mig själv, alla andra ska väl ut och festa antar jag.

Mamma, angående det där med bussen.
Det skulle nog funka, dock vet jag inte exakt vart jag ska någonstans.
Jag vet inte riktigt vart detta hus ligger.
Jag har pratat med Erika, och hon skulle prata med Ellinor om skjuts.
Hon har nattskiftet nästa vecka nämligen.

Nu ska jag klämma i mig en macka, och sen med tunga steg gå till bussen.

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Det får vi ta reda på, var det är! så ska det väl ordna sig. Elle skulle ju skjutsa Minja till Hede på måndag så det blev ju lite mycke fram och tillbaka!

Puss på Dig!

2008-11-14 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback