Hurtig?

Jag fick tipset att skriva om mat, eller kladdkaka?
Hmm, iofs äter jag ju rätt ofta, (om jag inte sover bort middagar eller försover mig så jag inte hinner äta frukost), men jag tror att mina kära moder, som är en väldigt nyttig kvinna, skulle få spader om jag skrev ner allting jag åt i bloggen.
Och kladdkaka är nog ingen idé att jag skriver om, då hade det inte blivit många inlägg.

Men ikväll kan jag iallafall trösta mig med att medans mina vänner är ute och festar, så har jag varit ute och gått/sprungit.
Kan ju tillägga att det inte var en särskilt lång tur, men vafan, Rom byggdes inte på en dag.

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Lova Du att gå ut med mig i helgen eller?

Ja jag skulle nog undra iaf, det där med ätandet alltså!

Puss

2008-10-17 @ 08:30:21
Postat av: Elle

haha, Rom byggdes inte på en dag. Det var bra skrivet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback