BLÄÄ!

Jag gick och la mig nio idag, har dock fortfarande inte somnat.
Men jag ska skriva ett litet inlägg och sen ska jag sova eftersom jag börjar tidigt imorgon.
Har Historia för första gången. Det ska bli spännande.

Samhälle B var iallafall en stor besvikelse.
Får allvarligt en superjävlaskitångest bara jag tänker på att vi ska
ha det här i ett helt jävla år!
Världens största uppgiften på första lektionen, en bajslärare och bara en jävla massa besserwissar i gruppen. Huvva, prupp på dom!


Var till Ellinors och Daniels lägenhet idag och kollade in.
Hjälpte Elle att fixa iordning lite, men sen kom det äckelflugor, så då orkade jag inge mer så då satte jag mig och kollade på istället :).


Imorn åker jag hem till bebben :D

----

Update!

Kom på att jag skulle skriva att Mattias kissar som besatt..

(hoppas du är nöjd nu ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback