Drömmar

I have a dream

Jag vill ut och resa, och se världen. Jag vill gå frisörskola och bli en skitbra frisör. Jag vill bli makeup-artist. Jag vill träffa en kille. Och vi ska cykla längs Göta Kanal, fjällvandra, och vara allmänt hurtiga. Sen ska vi gifta oss barfota på en strand någonstans. Vi ska skaffa två barn och bo i ett stort hus. Ha massa pengar, och vara den perfekta familjen.

Är detta möjligt? Eller kommer jag hamna i en sketen lägenhet i Rätan. Med fem ungar, och en slashas till gubbe som bara sitter på soffan och dricker öl, medan jag ammar, lagar mat och städar samtidigt?

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Meeeennnnn!

Stanna i Rätan kan man väl göra men en karl som sitter i soffan och dricker öl medan Du ammar och lagar mat vill jag inte ha till måg om jag får bestämma!

2009-04-07 @ 07:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback