Forum '09

Dålig uppdatering. Men jag har varit upptagen =P

I helgen var det Forum.
Åkte dit Torsdag. Det tärde på min party-ovänliga kropp att vara full dygnet runt i dagarna tre. På Lördagen hade jag gröndjävulskt ont i magmunnen och satt hemma ockh knaprade Novalucol medan dom andra var på förfest. Men det hindrade mig inte iallafall från att åka ner på puben och parta järnet.. Träffade mycket roligt folk, tog närmare 600 kort, och dansade för mycket för att vara jag. Men Forum gjorde mig absolut inte besviken. Och mådde förvånandsvärt bra igår, vilket inte gjorde saken sämre. Allt jag och Elle behövde för återhämtning var hamburgare på korvan när man kommit hem. Gött!
När jag och Elle stog och beställde hade mamma tydligen sagt; Är det där verkligen mina barn? Haha, förlåt mamma. Men är man tjock så är man.
Kolla mina bilder på Facebook, det är ett litet och snålt urval. Men orka lägga upp alla liksom. Kolla också Sophies bilder, eftersom hon också lagt upp nu den galningen! :D

Under helgen upptäckte jag några grejer;
- Min syster kan vara galen, vilket inte alltid är så kul för mig :P
- Fler folk vet vem jag är än jag visste.
- Gamla gubbar som hänger efter en är läskiga!
- Jag är king på harpan även fast jag är onykter.
- Nachos är underbar vickning.
Och slutligen;
- PUKOR PUKOR PUKOR!

Det blev en otroligt kort sammanfattning, men ni får fan nöja er med det.. Var ni inte där får ni skylla er själv ;)

Inga lektioner idag så jag stannade i Rätan en dag extra. Fick smulas lite extra med Leon. Fick underbart god, hemlagad köttfärslimpa, och kollade klart på National Treasure 2. Nu är jag tyvärr i stan igen, med allt vad det innebär. Dock kommer det bli en skön vecka. Ingen historia imorn, Svenska-kursen är slut eftersom jag hållt talet, är ledig torsdag och fredag. Guutguut! Det som gör veckan lite halvjobbig är NK-provet på onsdag. Övaövaöva!
Körlektion imorn, och sen "anställningsintervju" för filminspelningen i sommar.

Peace out my homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback