GI Viktkoll

För att förbereda mig inför Turkiet, Balerna, Studenten och Beach 09 så har jag gått och blivit medlem i GI-viktkoll. Jag är fortfarande ny på sajten, eftersom jag fick mitt medlemskap idag, så jag är fortfarande lite vilse bland alla mätningar och recept. Men jag ska förhoppningsvis lära mig snart.

Men iallafall till dagens middag.
Man får tillgång till en färdig meny, med diverse olika rätter och recepten till dom. Idag är det meningen att jag ska äta vinkokta torskfiléer. Jag tror jag hoppar det. För det första låter det alldeles för avancerat, och torsk låter inte så rockigt. Istället kollade jag på andra rätter som fanns att välja på. Laxfilé lät ju inte helt fel, men det är så attans dyrt. Så ska det vara massa oljor. Ingefära, koriander, lime. Såna grejer liksom. Jag är inte någon mästerkock, jag har svårt att koka makaroner liksom.

Men medlemskapet i detta innebär att jag måste länka en gång i veckan. Så det får ni faktiskt börja stå ut med =). Nu måste jag på Willys.


klicka på bilden vettja!

Kommentarer
Postat av: Zeb

Det är inte så rockigt .. Haha

2009-04-07 @ 18:35:05
Postat av: linn

glöm inte filmkvällarna tjockis! ;)

jag ska börja gå runt berget. vad säger du, martin är klen och thomas säger inte nej till träning, ska vi ta en kväll då vi går gänget runt? :D

Postat av: Cissi

Jag har världens lättaste, godast och nyttiga lax rätten! :)

2009-04-08 @ 15:34:57
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 15:38:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback