Onsdag

Att vakna upp till strålande sol genom fönstret, det måste ju vara livet det. Jag hade tillochmed ingenting emot att gå upp klockan sex imorse. Trippade till skolan för Nk-prov. Gick helt oki med tanke på att jag inte hade övat mycket alls. Ännu mer Nk efter håltimme, vart så trött att jag slumrade till under en film, men lyckades hålla mig vaken resten av lektionen iallafall..

Satt på apberget (?) med Hansson och Rebecka och sög åt mig allt solljus jag kunde få. Det var väldigt mysigt. När jag kommit hem hann jag knappt inanför dörren innan E&M meddelade att dom var i stan och att jag skulle komma ut. Var på Barnens Hus, IXO och Coop. Sen bar det av till Orrviken för att hämta stängsel. Jag och Erika fick sitta ihopklämd på ett och ett halvt säte ända hem. Men det verkade inte störa oss så himlarns mycket eftersom vi båda somnade som små barn i famnen på varandra. När jag vaknade var jag blöt i håret, man måste ju leva upp till sitt smeknamn ;)

Imorgon är det Majbrasa, det blir lugnt med grillning och mys. Ska väl ner på brasan en sväng, men det som är så gött nu är att man har världens bästa utsikt från 25ans altan, så man kanske slipper gå ner ändå då kanske.

Fick beviljat ledighet för Turkiet också. 16 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

och Köttfärspaj!!!!

Puss

2009-04-30 @ 08:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback