Tisdag

Ja, vad ska man säga om dagen?
Tre timmars historia klockan åtta på morgonen är fortfarande lika jobbigt. Dock var det ganska smärtfritt eftersom vi mest fick sitta och jobba själv. Men med huvudvärken som man hade så vart inte det så lyckat heller. Betygsnack på svenskan, jag ligger mellan VG och MVG, ska bara göra bra ifrån mig på nationella så får jag ett MVG. Det är som ljuv musik i mina öron. Var till tandläkaren på koll. Ska egentligen tillbaka om ett halvår, men eftersom min flytt så fick jag en tid den 22 december, om jag nu kommer hem till jul. Annars var det bara att avboka sa hon.
Gick på stan en sväng och kollade på studentklänningar, men det var ingen som föll mig i smaken. Tråkigt, det måste ju fixas också snart. Pengar pengar pengar!

Blir Forum i helgen också..


Gå in på hemsidan!



Kommentarer
Postat av: Elle

Ja, jag kommer till stan i morgon.

Postat av: Erika

Banne dig om du inte kommer hem till bebbibooos första jul!

2009-04-21 @ 20:33:10
Postat av: C

Nu gumman lilla uppdaterar du klent ;P

2009-04-27 @ 12:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback