Torsdag

Vaknade en rätt anständig tid, nämligen 09.40. Syster nr 1 ville åka till Åsarna och hämta paket, syster nr 2 fick köra. Drog en sväng till Svensta också och gick en sväng på Dollar.

Idag är det inte riktigt lika fint väder som igår, men det fungerar helt klart. Kollade på ett kort idag när jag är ute och skjutsar Leon när han är nyfödd. Knappt en månad sen och det var huuuuuur mycket snö som helst. Så nu har det verkligen försvunnit snabbt kan jag lova. Skönt! Hoppas på lite mindre blåst ikväll så kanske jag kan få ha på mig min nya klänning med ett par tights under. Somrigt värre. Men då måste jag iofs raka benen.
Ska nog hem och tvätta lite. Idag kan den få torka ute.


Toodles!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ny klänning?

2009-04-30 @ 14:20:35
Postat av: Cissi

emelie.. inte huuur mycke som helst...:P eller hur?:)

2009-04-30 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback