Lista.

Bara för att jag egentligen borde göra talet till svenskan så gör jag det här istället, det verkade roligare..

Vad heter du?
Emelie
I mellannamn då? Beatrice
Vart bor du? Rätan/Östersund
Trivs du där? Rätan - Ja, Östersund - NEJ!
Brukar du läsa horoskop? Om jag läser tidningen så gör jag det.
Har du körkort? Nope
Äger du några converseskor? Nope
Favoritdjur? Bullen!
Vad spenderar du dina pengar på? Mat, fika, kläder.
Senaste konserten? Herregud, för länge sen.
Festar du mycket? Nä, det kan jag väl inte påstå.
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit.

Brukar du bli för full? Nä, brukar kunna hantera det ganska bra.
Antal kuddar i sängen? Tre.
Kan du baka bullar? Jadå, om jag inte glömmer dom i ugnen.
Bläck eller blyerts? Blyerts
Mc donald's eller burger king? Donken.
Är du allergisk mot något? Nä, men jag brukar säga att jag är allergisk mot ananas för det är så himlarns äckligt.
Äger du ett busskort? Japps.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön.
Vad åt du till frukost? Rostad macka.
Hur ser du ut idag? Jeans, vitt linne, rosa kofta och sjal.
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Ta studenten.

Vad såg du senast på tv? Top Model.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast? Martin.
Vad sa den du ringde? Att dom var på Wedermarks.
Antal timmar sömn inatt? Ca sex.

Sov du ensam? Ja, tyvärr.
Brukar du snusa? Nä, verkligen inte.
Tycker du om din pappa? Men självklart.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: För privat för att förtälja ;)
Såg dig gråta: Jag vet inte, gråter inte så ofta bland folk.
Fick dig att gråta: Vet inte om det var när jag var så less på Martin och Linn, men det löstes ju lika fort igen :)
Du delade en drink med: Patrik, jag drack av hans.
Du gick på stan med? Martin, Cissi och Rebecka.
Skällde på dig: Ellinor var lite tjurig i söndags.
Skickade ett e-mail till dig: Are YOU interested?

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Självklart
Bråkat med ditt husdjur: Otaliga gånger x)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nä, men har haft deja vú, det är läskigt!

VARIT I...
Norge: Jajemän.
Finland: Jag vet faktiskt inte, men det är möjligt.
USA: Nej.
Kina: Nej.
Tyskland: Japps. Även mitt framtida hem.

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nej, verkligen inte.
Dricker du: Ja.
Vad är du mest rädd för: Höjder.
Vilka kläder sover du i: Tischa, eller au natural.
Vart vill du gifta dig: På någon strand (kanske inte på sandnäset dock)

Vem hatar du verkligen: Ingen, jag älskar bara.
Varit kär: Njaaaa.
Kör du bil: Övningskör.
Har du ett jobb: Nä, städar på skalet ibland.
Gillar du att ha folk omkring dig: Absolut!
Är du ett hälsofreak: Önskar jag vore!

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, säkert.
Är du ensam nu: Ja, tyvärr :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: 
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.

FAVORIT...
Rum i huset: Köket, kylskåpet!
Månad: Sommar!
Sten: Månen.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Nä, det är nog lugnt.
Träffat nån ny person: Nä.
Saknat någon: Hmm, nä.
Kramat någon: Jaa.
Kysst någon: Nej.

SENASTE...
Låt du hörde:  If you seek Amy.
Film du såg: En djävulsk romans
Drink du köpte: Längesen, men drack Sex on the beeeeatch!
Sak du stal: Men håller inte på med sånt.

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Therse K skulle jag gissa.
Första jobb: Sommarjobb på badet.
Första inhandlade skiva: Kommer inte ihåg.
Första förälskelse: Det var väl Mio, eller Fredrik eller nån x)
Första begravning: Har aldrig varit på begravning.
Första piercing/tatuering: Första piercingen i näsan. Har ingen tatuering.
Första fiende: Har inga fiender.
Första stora resa: Rhodos 96'

SENASTE?
Senaste människa du slog:
Rebecka och jag hade en liten fight.
Senaste stora bussresa: Rätan-Östersund?
Senaste långa telefonsamtal: Madde kanske, men det var ju bara några minuter :P
Senaste dusch: Igår.
Senaste inköp: Ett par shorts.
Senaste irritation: Martin antar jag, som vanligt.
Senaste glass: Daim i söndags.

Kommentarer
Postat av: linn

Hahaha "Martin, som vanligt" =P

Tråkigt att man skulle vara med under den punkten, men nån måste ju ha gjort det oxå ;)

Postat av: Erika

Tralala vi var på rhodos 97!

2009-04-21 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback