Fredag

Det blev en joggingrunda nu på morgonen idag igen.
Nu har jag duschat och ätit frukost. Ska följa med Inga till Eppingen idag och köpa ett telefonkort så jag kan ringa och skicka sms mycket billigare, än om jag skulle behålla mitt svenska.

Spotify säger nu till mig att jag inte befinner mig på det postnumret som jag registrerat. För att kunna fortsätta måste jag uppdatera till premium tydligen. Har försökt skaffa ett nytt konto i Tyskland, men det funkar inte. Är det någon som har en aning om hur jag kan göra? För jag vill ha kvar Spotify. Jag älskar det!

Undra vad det blir i helgen då?
Kanske tar tåget någonstans. Jag har ju trots allt ett kort att utnyttja.

Kommentarer
Postat av: Mamma di

om du åker tåg så villa inte bort dig på vägen!

Puss

2009-08-21 @ 14:02:13
Postat av: Anonym

Ang. Spotify så byt till United Kingdom o postnr. YO31 1EB så kanske det funkar.

2009-08-23 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback