Söndag

Har inskaffat mig en alldeles ny header. Den pussar vi tack på M för <3


Idag har middag intagits på Panget. Bestående av Kycklingspett, Kebab och Kladdkaka. Mysigt som tusan, och väldigt trevligt sällskap. Man får passa på nu när man snart åker.
Imorgon kanske Martin, Thomas och Cissi kommer. Martin skulle prata ihop sig med dom, och se om det fanns någon bil dom kunde kapa. Så man kan ju alltid hoppas att man får finbesök =)

Har försökt städa ihop lite på rummet, men som vanligt går det inte så bra. Finns så mycket annat intressant att titta på. Har för mycket saker att göra innan det bär iväg. Så vad gör jag här?...

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken ful.

2009-08-09 @ 21:02:14
Postat av: C

Jo du idag får du fin besök lilla vännen :) <3

2009-08-10 @ 08:30:39
Postat av: micke

hahaha vilken cool bild på sidan din deutchland here vi come ,haha

2009-08-10 @ 08:44:36
Postat av: micke

hahaha vilken cool bild på sidan din deutchland here vi come ,haha

2009-08-10 @ 08:44:52
Postat av: Pål

Erica skall dö. Du också, varför inte skriva hela mitt namn?! Är jag bara värd en bokstav? =(

2009-08-10 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback