Söndag

Har suttit ner med Inga och haft "the talk" om hur hon vill ha saker och ting, och vad det är meningen att jag ska göra i stort sett. Som det verkar kommer jag ha det hur slappt som helst. Behövs inte förrän ett på dagarna, om det inte är nåt särskilt, så jag kan sova tills dess om det skulle vara så. Torsdagarna är praktiskt taget ledigt, och dom behöver mig inte på helgen heller. Vad är det meningen att jag ska göra egentligen? Haha.

Men hon hade ett par regler som hon ville att jag skulle följa. Och så var hon extremt nogrann med hur tvätten skulle skötas. Så här är det inte bara att knöla in vad som helst heller. Färgkordinerat till tusen!

Men det är ingenting jag inte klarar!

   
Rasmus och Lasse

Kommentarer
Postat av: Erika med Leon i knät.

Klart du klarar det!!!

2009-08-17 @ 08:24:49
Postat av: Mamma och pappa di

som sitter å tåget och är i Malmö! Resan har gått bra men kupén var otroligt liten. Vi fick dock frukost på sängen! Verkar vara rena himmelriket för Dig.Puss

2009-08-17 @ 12:54:31
Postat av: Anonym

Helvete! Dina föräldrar läser din blogg... nu måste jag censurera mina inlägg. >.<

2009-08-17 @ 16:05:23
Postat av: Anonym

"erika med leon i knät" åååh sööött :D

2009-08-24 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback