Söndag i Trochtelfingen

Nu är vi "hemma" i Elsenz igen.
Känns konstigt att kalla det hemma, men det är vad det är.

Har haft en väldigt trevlig helg.
Igår var vi som sagt i Metzingen och gick omkring i alla Outlet-butiker. Och idag var vi bara hemma i Trochtelfingen. Inga och jag gick på sightseeing, och det var verkligen en jättefin stad. Där skulle jag inte säga nej till att bo. Staden ligger på ett berg, så vi var ca 750 m över havet. Inga's föräldrar var jättetrevliga, och det ska bli kul när dom kommer och hälsar på oss i Elsenz om tre veckor. Då har vi kommit överens om att dom bara ska kunna prata tyska, och att jag ska förstå. Så då har jag lite press på mig =)

Efter vi kommit hem nu så har jag mest bara tagit det lugnt. Kollat lite bloggar, lite fejan. Och sådana nödvändigheter! Har ätit middag, och sen duschat. Efter att jag uppdaterat klart så ska jag kolla om tumlaren är klar, vika lite tvätt. Och sen ska jag nog lägga mig och kolla på The Nanny.
Skönt med en tidig Söndagskväll.

Har också skaffat Bloglovin' nu. Jaja, kalla mig seg. Men jag har inte känt mig i behov av det. Men det började bli lite väl drygt att kolla in på alla bloggar som aldrig uppdaterar. Blev mycket enklare på det viset. Så nu kan ni följa mig där, för jag följer troligtvis eran redan =)


(eftersom min kamera är kaputt)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad bra att det varit en trevlig helg, varför är kameran kaputt???

2009-08-30 @ 20:26:25
Postat av: Mamma di

Kul med en trevlig helg och att dom var trevliga.

2009-08-30 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback