Söndag

Woho, sista arbetsdagen imorgon!
Hur känns det? Jotack det känns underbart!
Visserligen har jag haft en del roliga stunder. Men nu känns det bara skönt att få gå vidare. Förstår inte människor som jobbar måndag-fredag på det där stället, hela livet! Det tär på en både fysiskt och psykiskt, efter en sommar känner jag mig minst tio år äldre än jag gjorde innan, (har alltid legat runt 32-33).
Och nu snart bär det av mot bredare vidder och grönare ängar. Inte länge kvar nu folket, så passa på att slå en pling och säg adjöken åt er käreste Emelie =)

Stumpisen min kommer på Tisdag.
Jag tror jag kommer stoppa ner henne i en resväska och ta henne med mig. Jag gömmer henne under sängen och smyger åt henne en
knödel då och då. Hon kan få komma fram och leka när föräldrarna jobbar och barnen är på kindergarten.


puss på min seexi rebeexxi x)

Kommentarer
Postat av: bxan

sexxxi rebexxxi vill vara med dig nuuuuuuuu på momangen :D kommer sakna dig so jäklarns mycket. fy fan för dig tt du ska lämna mig :( <3<3 det suger verkligen röv.

2009-08-03 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback