Sweden - Germany

Äntligen framme!

Blev fler tågbyten än förväntat. Och mammas springande fram och tillbaks som en galen galt var nog det som förgyllde resan mest. Intressantast var ändå när vi skulle ta oss från Karlsruhe till Eppingen. Tåg hit och dit, och alla verkade ha Eilzug som slutdestination. Haha! Tillslut kom vi fram helskinnade, och min nya mamma kom och hämtade upp oss på stationen.

Elsenz är en söt liten by på the countryside av Tyskland.
Har ett få antal affärer och en massa stora fina hus. Väldigt mysigt.

Tror inte jag skriver något mer nu. Ska sova efter en rätt intensiv dag.


Första natten i Elsenz. Leon håller mig sällskap<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mys :) men nu vännen min må du skriva så ofta du kan så jag vet hur de går och vad du har för dig :) <3

2009-08-14 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback