Tisdag

Fifan! Klockan är kvart i tio, men jag, jag har redan varit ute och sprungit med Inga ja! Hurtbullen #1. Tyckte det var bra att ta det nu på morgonen när det inte är så varmt. Bara 20 grader ju ;)
Tog en bild som jag tänkte skulle utsmycka bloggen, men jag såg allt för sliten ut. Så ni slipper.

Idag sa Inga att hon kanske skulle ringa någon av sina kontakter som hon hade till mig. Och se om det är någon som vill vara min vän. Tvivlar!

Nu börjar eftersvettningarna lägga sig. Duschen it is!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att du kommer att få vänner!!!!

Puss

2009-08-18 @ 11:05:46
Postat av: Mamma Di

vill se kortet iaf fast du ser sliten ut och det är ju det som är meningen liksom att du kommer att bli bättre!!!!

2009-08-18 @ 11:14:27
Postat av: Kajsen :)

Men shit, du har blivit värsta fit ju :S du kommer typ va fotomodel när du kommer hem, medans jag är sumobrottare :o :D

2009-08-27 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback