Torsdag

Idag har varit en lugn dag.
Har städat, tvättat mina lakan, och städat min toalett.

Cyklade ner till sjön en sväng på eftermiddagen. Först hittade jag inte dit utan cyklade runt lite hit och dit och försökte se någon skylt. När jag till slut hittat dit låg jag i solen högst en halvtimme kanske, och det med vånda. Vilken värme! Satte mig på serveringen och åt glass och läste lite SOLO istället. Enda svenska lektyren jag har med mig förövrigt. Så det blir till att klara sig på det tills jag är smart nog att kunna läsa på tyska. Cyklade hem så svetten rann. Kollade på termometern och den stod på 35 grader. Skönt att det är mycket svalare i huset, och ännu mer i källaren. Ligger bara på ca 25 grader.

Duschade och sen stog grillning på schemat. Åt kalkon och korv, det var gott.
Nu har jag en maskin tvätt att vika, om bara tumlaren kunde bli klar. Sen blir det nog att krypa till kojs och kolla på någon film, eller kanske Scrubs. Ha en trevlig kväll allihopa.


min oas



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll du oxå puss

2009-08-20 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback