Måndag

Har inte haft någon inspiration till att skriva blogg. Inga kallade mig lat, och sa att om jag ville ha inspiration skulle jag tänka på den snygga killen som tvättade våran bil idag. Får väl tänka tillbaka på han och se om jag kan knåpa ihop ett litet inlägg! *fantiserar*

Idag har varit en späckad dag. Gick upp vid åtta och gick ut och joggade med Inga. Följde med henne till Eppingen och handlade lite innan vi hämtade upp barnen från kindernest. Jag skulle vara ensam med Rasmus för att Inga och Lasse skulle på playdate till Otto. Efter att han sovit en stund skulle jag väcka han. I ca 50 minuter grät han efter mamma. Blev så tvungen att ringa hem dom..

Funderar på om jag ska åka till Karlsruhe eller nåt på Torsdag. Få handla lite nödvändigheter, och även kanske några reko paltor. På Fredag ska vi (om vädret är fint) åka till Lake Constance. Det låter spännande, och ska bli välle välle roligt..

Nu har jag inget mer att skriva om för tillfället. Men jag har fått sett Lillebo på Skype idag. Det var mysigt värre! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Kul med utflykt!

Puss

2009-08-25 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback