Julafton

Känner mig alltid så tom efter julafton är över.
All förberedelse, all förväntan. Det är över så fort.
Och där sitter man med en tunn plånbok och en tjock mage.

Har knappt kunnat ätit på hela dagen.
En och en halv raclette-stek till middag. Sen ville jag kräkas. Dom blev förvånade eftersom jag berättat att nästintill det enda vi svenskar gör på julen är äter.

Kan väl bjuda på några bilder då.
Bara för att jag vill fördriva tiden lite.


Våran julgran.
Självklart hamna jag på golvet när det var utdelning på G.


Bästa svenska julklappen:



Bästa tyska julklappen:

I'm going to the circus!
(är dock rädd att dom kommer lämna mig där =s)



Det var sannerligen en God Jul.
Trots magsmärta, huvudvärk, och illamående.
Det är sällskapet som gör det =)


Kommentarer
Postat av: Låpael

Om ett par dagar måste du ändra informationen under "Bästa svenska julklappen" =)

2009-12-24 @ 23:00:42
Postat av: Anonym

2009-12-26 @ 08:27:10
Postat av: Mamma Di

Fina bilder, och vilken fin flicka, fin färg på överdelen. Hoppas magvärk och huvudvärk och illamående ger med sig. Tänker på Dig!

2009-12-26 @ 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback