Gott nytt år

Gör väl som alla andra, en årsresumé!
Enjoy!



Nyåret invigdes med pompa och ståt tillsammans med Cissiluren.



Jag hade lov.
Blev sjuk för att jag och Elle satt inne i våran egen smuts hela dagarna.



Helt plötsligt skulle jag bli moster.



Det var mycket snö.. Jag lekte.



100-dagars!



JAG BLEV MOSTER!
090326 <3



Vårforum '09



En vecka i Turkiet med Cissi, Madde och Rebecka =)



Bal #1



Bal #2



STUDENTEN!!!



Leon döptes!
Jag gjorde comeback.



Sommaren kom, med allt vad det innebar.



Jag flyttade till Tyskland, och fick en helt ny familj.



Jag blev blondin.



Jag fick svenskt besök.



Jag firade tysk jul.



Jag fyllde nitton.



GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa di

Gott Slut och ett riktigt gott nytt! Tack för uppdatering!

2009-12-31 @ 18:05:29
Postat av: Ellinor

Men jisses vad roligt. Sån där ska jag också kirra. I morgon eventuellt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback