Godmorgon Lördag

Och vad gör jag uppe den här tiden egentligen?
Jo, jag ska ju till Karlsruhe. Har jag ju redan berättat!

Räknade upp i huvudet vilka jag har kvar att köpa klappar till. Farmor (vet), Pappa (vet inte), Mamma (vet inte), Micke (vet inte), Kjell (vet ungefär). Var inte så många som jag trodde, nu är bara kruxet med att hitta något att inhandla.

Idag är det också julmarknad i Eppingen. När jag kommer hem går jag nog dit och kikar en sväng. Inga hjälper Kindernest så hon kommer vara där. Annars planerar jag också vad vi ska göra när familjen kommer på torsdag. Julmarknad står även där på schemat. Men hoppas ni är okej med att det blir snöfritt?!

Kommentarer
Postat av: Pappa Din

Pappa vet du ju, vi har ju kommit överens. Farmor var lite tussig i morse så hon åkte iväg till sjukhuset.

2009-12-05 @ 09:57:24
Postat av: Ellinor

Snöfritt? Nej tvi vale =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback