Helgen

Tokka julhelg!

Nu har familjen åkt hem. Imorse vid halv ett vinkade jag och Inga adjö när dom små liven satt på tåget mot Karlsruhe. Inga fällde en tår, det gjorde inte jag. Helgen har bjudit på extremt många upplevelser.

Fredag
var vi i det späckade Eppingen. Hamnade oroväckande många gånger i en och samma gång på Edeka. Svenska hemlagade köttbullar till middag. Lördag får vi till Heidelberg där jag visade dom två av Tysklands största julmarknader. Söndag bar det av till Karlsruhe där jag bjöd på en shoppingupplevelse utöver det vanliga i Ettlinger Tor. Även där var vi på julmarknad och drack Glühwein.

Skämt åsido. Var ni där förstår ni. Var ni inte?
Jag orkar inte förklara.

En aningens tomt måste jag ju erkänna att det är. Men det känns som en nyladdning. Nu kör vi fullt ut månaderna som är kvar. Och det är skönt att kunna krypa ner ensam i sängen, läsa en av mina tre nya böcker, Änglar och Demoner, bre ut sig som man vill, prutta som man vill (inte för att Elle hindrade mig från det ändå).

Kameran glömdes bort hela helgen, så det är resten av packet som har bilderna. Ni får hålla utkik på Fejan så kanske det kommer upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback