Onsdag

I lördags började jag läsa Änglar och Demoner. Imorse läste jag ut den, och har nu även lyckats se filmen. Blev givetvis besviken. Det var mycket som inte stämde, och jag satt och väntade på saker som sen inte hände.

Ligger och hostar som en kedjerökare med TBC, och jag känner att en aning vätskebrist börjar infinna sig. Kanske dags att ta sig en mun vatten. Ska kissa, borsta håret och gaddarna, och spana på om spindeln ligger kvar under katalogen.. Gör den inte det kommer jag inte kunna sova.

Godnatt!


En bild från besöket i Tyrreland.
På en rundtur genom stora Eppingen i det fina vädret.
(mannen tillhörde inte sällskapet)


Kommentarer
Postat av: Erika

Verkligt fina människor där i hörnet, puss på dom!

2009-12-16 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback