100-dagars - resumé

Stöööört rolig kväll.

Började hemma hos mig. Cissi, Madde och Martin kom, och vi började grunda. Chiara anlände, och vi satt bara och var allmänt mysiga.
Begav oss upp till Kristoffersson, världens längsta väg kändes det som, klackar som man hade. Väl framme träffade man på folket, trevligt trevligt. Gitarrspel, Tekken, och sång innan vi skulle gå till bussen som skulle ta oss in till staden..
Madde, Ajax och Ninus missade bussen. Tough luck babes!
Gick ner på O'learys och ställde oss i olika köer.
Sen var man väl bara där inne antar jag.
Träffade Malin, som fyllde år. Grattis till henne!
Träffa massa folk, men det var en helt annan historia.
Efterfest hos Jukken, och därifrån kom man inte förrän åtta ca.
Hann sova tre timmar innan Martin tvingade upp mig för att åka på skolan.
Så i sovkläder och gårdagens smink åkte jag inte till stan, och träffade mina älsklingar Madde och Cissi. Madde hade fått i sig lite väl mycket igår, och var hemma redan elva. Du är för rolig, du och alla dina upptåg =D

Kameran glömde jag hos Linus, så det blir inga bilder förrän efter lovet antar jag. Skitapa!

Ingen lektion imorn, så nu är jag hemma i Rätan.
Göttmos!

Och om allt går som det ska så flyttar jag i Augusti.
Myyyyyyyys! You gonna miss me?


Jag är hungrig. "Va blire för mat?"

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nyfiken?????

Puss

Postat av: Cissi

JAG KOMMER DE!! :( jag vill att du ska flytta med till umeå juh!:(

2009-02-27 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback