20.52

Dagen har gått fram i sakta mak kan jag lova.
Tandläkaren halv åtta var inte uppskattat kan jag lova.
Jag tänkte sätta mig på skolan och göra lite Religion, men jag orkade inte när det var en och en halv timme kvar tills vi började. Så jag åkte hem och tittade lite på Scrubs istället.

Hade redovisning på Naturkunskapen, och det gick allt bra.
Var inte så påläst, men skit samma.
Religionen var ganska smärtfri, tycker faktiskt det är en rolig kurs.
Sen kollade vi på film på Svenskan.
En rysk som hette Återkomsten.
Det var nog den drygaste filmen jag sett, och eftersom min väckarklocka ringt halv sex, så tyckte jag att jag förtjänade en liten lur. Så jag såg början och slutet, resten är lite luddigt. Men från vad jag hört missade jag ingenting. Tur det då.

Nu ska jag nog tvätta och borsta, och sen kolla på mitt älskade Scrubs<3

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Var det ingen som såg att Du sov under filmen?

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback