"Kulkväll" :D

Kung dag/kväll.

Dagen började kanske inte toppen.
Var tvungen att gå i bitande kyla till Jämtkraft, hur jäkla långt som helst. Sitta och lyssna på nån skit i en och en halv timme. Sen gå omkring och titta på trä som gled omkring, höll på att frysa tassarna av mig :(.
Lätt ovärt det om jag får säga min mening.
Efter skolan for jag och Martin och våldsgästade Linn, som så många gånger förr.
Den här kvällen har fan varit bäst. Spelat Buzz och Crash. Svullat pizza. Gjort manikyr, men inte på Martin för han var stram. Brottats/kuddkrig (jag slog mest Martin medans Linn tog kort). Skrattat till förbannelse, och det är ju underbart i sig.
Det gör vi om snart!


Jag i manikyrtagen!



Linns händer, jag målar


Martin ville inte vara med


Gruppsex?

Kommentarer
Postat av: linn

hahaha strammartin! la sig och sov när vi hade så skooooj!

"Iingen NK imorgon!"











Gruppsex?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback