Lördag

Jag kan ju icke göra er läsare besvikna.
Jag måste uppdatera lite.

Röjer lite i lägenheten för kvällen.
Brudarna mina ska komma och vi ska träffas lite och äta här, innan vi drar till Tobbe (?) på förfest, och sen bär det av till Bööööölet!
Men jag förstår faktiskt inte hur min lägenhet kan bli så skitig så fort.
Helt otroligt!

Igår var jag hos Linn.
Det var jag, Martin, Thomas, Linn och Danne.
Ja det var otroligt kul må jag säga.
Men jag var tvungen att gråta en skvätt när Hasse åkte ut.
Han är min hjälte, och jag älskar han!

Ska färga håret också idag.
Det är mycket som ska göras, och ändå hamnar jag här.
Men som sagt, jag är ingen svikare.

Nä nu jäklar ska jag lägga på ett kol!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är fortfarande sur på dig!

2009-02-07 @ 13:21:44
Postat av: linn

ja usch, det blev nervpirrande hos alla då de skulle utse vilka som skulle gå vidare. alla led med dig emelie då hasse fick lämna! hoppas du får skoj ikväll!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback